Aamulla oli niin kauhea kiire, että mulla jäi verenpainelääkkeet ottamatta. Ei se paljon kerennyt päivän aikaan haittaamaan. Ja olisinpahan ollut jo valmiiksi sairaalassa, jos jotain olisi tapahtunut. Mies kun kävi läheisen kaupungin sairaalassa, jossa tehtiin pieni operaatio. Pääsi jo poiskin muutaman tunnin kuluttua. Minulle annettiin hyvää palautetta siitä, että olin ns. henkisenä tukena koko ajan paikalla. Mikäs siellä oli uutta virkkausmallia tehdessä ja huoneessa olevia miehiä hauskuttaessa. Kaikki muut pääsivät kyllä aiemmin pois kuin me, mutta mitäs siitä. Vähän ennen kuin päästiin pois huomasin tehneeni alussa jo virheen. Ja niin Mies piti työstä kiinni ja minä vedin lankaa takaisin kerälle. Mies oli kyllä ensin sitä mieltä, ettei tarvitse purkaa, mutta minä sanoin, että mua harmittaa aina se, kun näen sen meidän ikkunassa ja muistan, että siinä on VIRHE. Ja niin se yhteispelillä purettiin alkutekijöihin. Teen sitä sitten uudelleen kunhan ensin saan tuon tekeillä olevan tekeleen tehtyä.
Syömiset meni tältä päivältä ihan poskelleen. Söin aamupalan ja sitten kävin syömässä autolla pari voileipää, kun Mies oli operoitavana ja sitten illalla kävin kaupasta hakemassa miehelle vähän herkkuja ja itselle tuli sitten ostettua paketti Rainbow juustotortellonia ja kanasandwits. Ja ahdoin nälissäni kaiken napaani.
Ilta menikin pitäessä Miehelle seuraa ja välillä hoitaessa elukoita välillä Miestä.