Pitkästä aikaa on aikaa ja voimavaroja istahtaa koneen ääreen kirjoittamaan.melkein olen ollut töissä viime päivityksestä. Yksi viikonloppu oli vapaa ja sillon kävin lapsuudenkaverini luona rentoutumassa ja siellä valmistui yksi sukka. Että ei tässä laiskotella ole. Kaikki KYHäilyt on aloitettu ja pari on saatu valmiiksikin, mutta pahasti kyllä näyttää sille etten kaikki tule saamaan valmiiksi asti, mutta aika näyttää. Kyllä on ollut joka kyläily reissulla käsityö mukana.
Työ on kahmaissut aikaa taas oikein mukavasti. Viimeisin vapaa kun oli vk 24 viikonloppu jolloin kävin siellä reissussa. Ja ennen eilen alkanutta tätä kolmen päivän jaksoa. Siinä meni juhannus taas töitä tehden. Huvitti jotenkin, kun kävin viikko sitten toimistolla ja mulle sanottiin; ”Tähän jaksoon kuuluu kyllä 9 vapaa päivää. Voisit periaatteessa pitää tän koko viikon vapaata, mutta en mä nyt näitä sulle kuitenkaan anna, kun ei mulla ole yhtään työntekijää vapaana, kun kaikki on lomalla ja mä oon sitten pulassa jos jotain tulee” KIITTI VAAN !!!
Mutta kyllä oli rentouttavaa istuskella viime sunnuntaina saunassa kun ei ollut mihinkään kiire eikä kukaan ollut odottamassa mua saunasta, kun Mies oli kavereidensa kanssa niiden mökillä. Oli myös autuaallista nukkua aamulla kaikessa rauhassa kun ilmoitin että on sitten parempi olla mua maanantai aamuna herättämättä, jos ei halua suututtaa mua.
Mutta päivitetäänpäs nyt nuo KYHäilyt

KYH 12 (13.6.)
Villapaita itselle
omista langoista
Puikot: 3mm alumiinipyöröpuikolla


KYH 13 (16.6.)
Villasukat miesten nro 43
Lanka: Novitan 7 veljestä, harmaa
Puikot: 3mm Bambua

KYH 14 (18.6.)
Villasukat naisten nro 40
Lanka: Novitan 7 veljestä, vihreä
Puikot: 3mm alumiiniset
Valmis 24.6.


KYH 15
Skottihuivi (löysin ohjeen jostakin blogeja selaillessa)
Lanka: Novita Kotiväki, lila + jotain villalankaa
Kouokku 1.5

KYH 16 (24.6.)
Saippuapussi
Lankana: Novita Kotiväki, lila
Puikot: 3mm alumiiniset, sukkapuikot
Valmis 6.7.

KYH 17 (25.6.)
Perhonen vihreä
Lankana: Novita Virkkauslanka
Koukku 1
Valmis 25.6

KYH 18
Perhonen, sinivihreä
Lankana: Novita Virkkauslanka
Koukku 1
Valmis 30.6.


KYH 19
Kirjanmerkki
Lankana: Novita Virkkauslanka
Koukku 1
Valmis 28.6

KYH 20 (26.6.)
Patalappu (Eeron)
Lankana: Novitan 7 veljestä
Koukku: 4

KYH 21
WC-matto
Kuteista virkaten
Koukkuna kuteiden mukana tullut (äidin peruja numero jossakin teippausten alla)

KYH 22
Tiskirätti virkaten
Cotton Luxus
Koukkuna 1.5


KYH 23
Tiskirätti 25x25 cm, neulottu, kaksoishelmineule
Lankana: Bommix Bamboo, vihreä
Puikot: 3 mm alumiiniset, pitkätpuikot
53 silmukkaa, 70 kerrosta

KYH 24
Perhonen, lila
Lankana: Novita Kotiväki
Koukku 1.5
Valmis 1.7.
 

Edit. Kävin muokkaamassa kirjoitusasua, kun ukkonen uhkasi