Vajaa viikko sitten kylmäsin jalkani, kun oli Miehelle kaverina sen työkeikalla. Ja sen seurauksena sain sitten köhän, joka on jo parempaan suuntaan menossa. Ääni on kyllä edelleen seksikkyyttä tihkuvan käheä  ja aamuisin saa hetken köhiä kuin keuhkotautinen hevonen, mutta muuten ei juuri tahtia haittaa.  

Kyllä Uzi oikutteli (sammui liikkeelle lähdössä) Miehellekin jonkun verran ennekuin antautui. Mies on kuitenkin töissään ajanut saman konsernin autoja. On ollutkin nyt Miehen ajokkina, kun olen ollut lomalla. En itse asialla olekaan ajanut sitä (enkä kyllä millään muullakaan) sen jälkeen kun toin sen kotiin ja kävin seuraavana päivänä kaverilla kahvilla.

Käytiin perjantaina tekemässä Pohojanmaa -kierros, Seinäjoki-Tuuri. Koska Mies oli Uzin puikoissa mulle jäi hyvää aikaa virkata lappuja tulevaan hihattimeen. Sainkin aikaiseksi sillä reissulla JOPA 8 kpl. Lappuja siihen tulee kaikkiaan 120-140 kpl, kai. Teen ensin nuo laput ja sitten kaverin luo kasaamaan. Mallia ei ole, joten saa soveltaa ihan rauhassa. Sen verran kokosin yhdessä vaiheessa, että tiedän tuon lappumäärän suurin piirtein. Teen Kipuapu-langasta, jos vaikka autais tuohon käteen. Oon vaan niin tumpelo noiden vaatteiden tekemisessä, että ei ole hyvä tosikaan. Mulla ei vaan jotenkin ne jutut hahmotu. Valmiita on nyt 100 kpl (tuli eilen illalla). Koska on tuttuja jotka voi auttaa olen tuumannut että just nyt tässä elämän vaiheessa ei mun tartte sitä osata. Ehkä siihen mennessä kun olen eläkkeellä. Nyt on ihan tarpeeksi tuon työn kanssa, että pysyy noissa muuttuvissa jutuissa mukana. Olishan se hienoo ja halvempaa jos osais ommella vaatteensa itse. Ja sais tehdä just niin tajuntaa räjäyttäviä ja muita ihmisiä kauhistuttavia vaateita kun haluais. Ehkä se on muiden ihmisten mielenterveyttä ja liikennettä ajatellen turvallisempaa etten osaakaan tehdä itse. Vois tulla sellaista settiä että oksat pois ja pala latvaakin.Tykkään edelleen hätkähdyttää ihmisiä. Nuorempana vielä enemmän.

Mies kysyin minulta saako hän tilata yhden aselehden. Minulla ei moista ole mitään vastaan, vaikka hän kehui sen olevan asehullujen lehti. Kysyi sitten piruuttani, että saanks mä tilata sitten 2plussan. En saanut lupaa ja heti perään seurasi kysymys ’miks sä sen tilaisit?’ Siksi, että siinä on ihan hyviä juttuja. No, juttu loppui siihen, mutta aivoissa jäi raksuttaa. Ihmisistähän muodostetaan käsitys sen mukaan mitä lehtiä ihminen lukee. Siis jos sinulle siis tulee esim. 2plus on sinulla automaattisesti vauva tai olet VÄHINTÄÄN tiineenä. Tai jos postilaatikkoosi kolahtaa E.T olet eläkkeellä. Tai jos olet tilannut jollekin A.Ankan on lehden saaja lapsesi. Ja automaattisesti olet koira- tai kissa ihminen jos talouteesi tulee koiramme tai kissafani tai joku vastaava. Siis, jos haluaa saada ihmiset ja ennen kaikkea ’Posti-Paten’ ajatukset sekaisen... Mitä ajatuksia se herättäisikään jos postilaatikkooni kolahtaisi Elonkehä, Pokeri, Jamie magazine, Minä Olen, Vene, Rondo, Playboy ja Kaksplussa? Höyrähtänyt raskaana oleva hienostonainen, jolla on peliriipuvuudesta kärsivä seksihullu mies? Tai ettei sinne postilaatikkoon tule mitään tilattuja lehtiä? Köyhä... Näin helposti saa ihmiset ajattelemaan mitä haluaa, mutta... samalla tämmöinen ajattelu omalla tavallaan myöskin estää ihmisiä tilaamasta jotain sellaisia lehtiä mitä kenties haluaisi lukea, koska se nyt ei vaan sovi imagoon. Mitä nyt ihmisetkin ajattelee??? Antaa ihmisten ajatella ja puhua. Eiköhän se riitä että itse tietää mikä ja kuka on ? Tai näin se ainakin pitäisi olla.